Baka to test to shoukanjuu Ni! - recenze

7. února 2012 v 19:02 | Sara Whitney |  Anime
Název:Baka to test to shoukanjuu Ni!
Počet dílů:13
Rok vydání:2011
Žánr:komedie
V pokračování se znovu setkáváme s naší partou z třídy F, která má právě čerstvě po zkouškách. Sice se jim nepodařilo získat pro sebe vybavení a třídu A a jejich už tak mizerné vybavení, je-li to možné, se ještě zhoršilo. Ale kdo z nich by to teď řešil, jsou prázdniny a Yoshiiho sestra bere ve svém autě všechny na pláž, původně to měli být pouze všichni kluci, ale Yoshii si vyprosil, aby směly jet i dívky...
Po prázdninách se vracejí zpět do školy, aby se znovu zkusili vyhrát bitvu s třídou A a také jejich vybavení, ale do cesty se jim staví spousta překážek, jako třída B a zvlášť předseda, která jim nemůže odpustit potupnou porážku z loňska, starší ročníky, které je chtějí porazit na hlavu a dokázat jim, že jsou k ničemu, nebo třeba samotné dívky, které jim zase nedokážou tak úplně odpustit, co se stalo na studijním kursu v přírodě...
Jak to s nimi dopadne, prohrají zase a jejich třída pozbyde i to poslední vybavení, co doposud měla, nebo uspějí a přestěhují se do nejlepší třídy na škole ?
Bála jsem se, že mne druhá sezona zklame, ale naštěstí se nic takového nestalo, smála jsem se stejně jako u první, ne-li více. Je to totiž stejná zábava, navíc o nové vtípky a praštěné situace tam rozhodně není nouze. Jediné, co bych tomu vytkla je nenávaznost dílů, někdy jsem se v tom maličko ztrácela, ale není to nic závažného, stejně tak tomu bylo i v první sezóně.
Příběh znovu není příliš podstatný, jde hlavně o to, abyste se zasmáli, a to se anime znovu daří na jedničku, alespoň já jsem se smála téměř každou chvíli. Jenom možná tady postrádám trochu větší návaznost, díly tady totiž nenavazují prakticky vůbec, v první sezóně se těmi díly alespoň nějaká dějová linka přece jenom prolínala, i když také velmi nenápadně. Byl tam cíl vyhrát si lepší třídu, jež v druhé sezóně opravdu téměř není patrný, ale jak už jsem psala, není to nic hrozného.
Postavy zůstávají pořád stejné, jejich charaktery téměř ve všech případech také, ale to je dobře, jinak by to totiž už nebyla taková zábava, a to by byla škoda. Hlavní idiot hrdina mi ani tady nevadil, a to musím ocenit, protože obvykle mi takový hrdina leze na nervy do třetího dílu, a tady nic ani po dvou sériích. Je to zvláštní, ale jsem za to ráda, protože pokud by mi vadil hlavní hrdina, anime bych si rozhodně tolik neužila.
Hudby znovu neoslnila, ale tady jsem to ani neočekávala, ale opening se mi i přesto znovu zaryl do paměti a nevyhnala jsem ho zní několik dní.
Kresba zůstala stále stejně líbivá, animace taktéž, znovu oceňuji ztvárnění bojového prostředí a postavv obecně. Také se mi velmi líbilo ztvárnění celé Haloweenské epizody.
Abych to shrnula, pokud jste viděli první sérii, určitě se podívejte i na druhou, rozhodně nebudete zklamaní, je to totiž stejná zábava, jako první sezóna, možná i větší.